5 йога пози за бъдещи майки

Подходящи през цялата бременност!
5 йога пози за бъдещи майки

Практикуването йога по време на бременността ще ви осигури по-лесно износване на плода и в същото време ще ви подготви за предстоящото раждане.

Бъдещите майки, които практикуват йога често споделят, че благодарение на упражненията са съумели да запазят и психическият баланс, който е от изключително значение за спокойствието по време на всички 9 месеца, които на моменти могат да се превърнат в истинско предизвикателство.

Изпълнявайте бавно и без усилие предложените от Adriene 5 йога пози. Изключително важно е да съблюдавате за правилното дишане. В случай, че се изморите - не се притеснявайте да направите почивка. Имайте предвид, че ако сте начинаещи в йогата може и да ви е трудно да се справите и с 5-те упражнения още от първия път.

От изключително значение е психическата ви нагласа. Позитивизмът ще ви е от полза през цялата бременност, така че използвайте йогата като метод за разтоварване от забързаното ежедневие. Стремете се да общувате и по този начин със своето бъдеще дете - това ще ви е от огромна полза през първите години след раждането.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Риби
20 февруари – 20 март