Ако сте попадали на визуални материали на PETA (People for the Ethical Treatment of Animals или Хора за етично отношение към животните), знаете че организацията въобще не се притеснява да използва някои доста смущаващи гледки, за да комуникира посланията си със света.
Последната им кампания, целяща да заклейми бракониерството и всички потребители на неговите жертви, гласи: "Когато купуваш, съучастваш." Текстът на материалите подсказва на потребителите, че бракониерството, също както всеки друг "бизнес", се диктува от търсенето. Спирането му е възможно единствено, ако закупуването на неговите продукти престане.
Мими Бекечи от РЕТА коментира по повод на кампанията: "Всяка година милиони животни, сред които мечки, алигатори и зебри, биват брутално избивани заради кожите и други части от тялото си. Новите комуникационни материали на РЕТА искат да изтъкнат, че всеки човек, който си купува палто, чанта или обувки, направени от животинска кожа, допринася за това престъпление и подкрепя една от най-кървавите индустрии на планетата."
Добави коментар