Деветдесетте години бяха златната ера на парфюмерията. Тогава ароматите бяха смели, разпознаваеми и незабравими.
Парфюмните марки създадоха композиции, които се превърнаха в икони на времето - богати, дълготрайни, предизвикващи емоции и мигновено разпознаваеми.
Някои от тях сега отново са набират тенденция и саистински хит. А разбира се и вечна класа. Ето кои са те:
Calvin Klein CK One (1994)
Един от първите унисекс аромати, превърнал се в истинска революция в света на парфюмерията. CK One е свежа композиция, която съчетава бергамот, зелен чай, ананас и мускус, създавайки усещане за чистота и лекота.
Днес ароматът отново е актуален благодарение на завръщането на тенденцията за полово неутрални парфюми.
Тиери Мюглер Angel (1992)
Този аромат промени индустрията, като въведе нов клас - гурме аромати. Angel е комбинация от шоколад, карамел, ванилия, пачули и бергамот, създаващи незабравима сладка и дълбока следа.
През 2020-те емблематичните сладки нотки отново са на мода, а актуализираните версии на Angel резонират сред любителите на съвременните парфюми.
Dior Dune (1991)
Този мек ориенталски дървесен аромат предава усещането за летен бриз и топъл пясък. Съчетава нотки на мандарина, розово дърво, ванилия и кехлибар, създавайки успокояващ, но в същото време комплексен парфюм.
Днес Dune преживява втора вълна на популярност, тъй като тенденцията за ретро парфюми набира скорост.
Yves Saint Laurent Opium (1995)
Въпреки че оригиналният Opium се появява през 70-те години, версията му през 90-те става още по-разпознаваема и търсена. Това е дълбок ориенталски аромат с нотки на карамфил, канела, ванилия и тамян.
Той остава популярен сред тези, които обичат интензивни, вискозни и мистериозни композиции.
Lancôme Tresor (1990)
Луксозен и женствен аромат с нотки на праскова, кайсия, роза, ирис и ванилия, който въплъщава топлина, романтика и благородство.
През последните години интересът към Trésor отново се увеличи, тъй като тенденцията за пудрени и флорални аромати отново е на мода.
Jean Paul Gaultier Classique (1993)
Флаконът с формата на женски силует се превърна в един от най-разпознаваемите в света на парфюмерията. Самият аромат е съблазнителна комбинация от роза, джинджифил, ванилия и кехлибар, създаваща топла, чувствена и дълготрайна следа.
Днес Classique остава търсен благодарение на своите ретро нотки и ненадмината елегантност, пише jenata.blitz.bg.
Добави коментар