Тренирай с: фитнес шалтето отново

Защото е забавно!
Тренирай с: фитнес шалтето отново

Навремето тренирах върху импровизирана фитнес постелка. Беше неудобна и грозновата, но все пак ми вършеше работа. За щастие, после ми подариха синьо, разкошно фитнес шалте, в което се влюбих от пръв поглед.

Днес почти не се разделям от него и, естествено, редовно го включвам в тренировката си. Не само по обичайния начин обаче – разпънато на пода. А изпълнявам с него куп различни упражнения.

Ей сега ще ви покажа едно, искате ли?

  • Заемаме изправен стоеж, с плътно събрани крака. Сега леко приклякаме и мушкаме навитото на руло шалте в сгъвката на десния си крак. Ето така:

871115Fitwell.bg (колаж)

Целта ни е кракът от коляното до глезена да заеме успоредна позиция на пода. Насочваме петата към дупето, за да стабилизирате захвата си.

  • Събираме ръцете в дланите и ги изпъваме пред гърдите, на нивото на раменете. На начинаещите препоръчвам да се хванат за облегалката на стол, за да си осигурят баланс.
  • Сега стискаме здраво шалтето в сгъвката, накланяме се леко напред (без да правим чупки в гърба) и започваме да пружинираме със свития си крак, вдигайки го максимално към тавана. Би било добре, ако направим 20 пружинирания. 

871116Fitwell.bg (колаж)

  • После се връщаме в изходно положение и повтаряме същото и с другия крак.

Обещавам ви, че ако изпълнявате упражнението редовно, ще имате добре оформени прасци и мускули на задните бедра и значително ще подобрите уменията си да пазите равновесие.

Готино е, пробвайте! А ако тренировката с шалтето ви се стори интересна, тогава надникнете в този материал, за да си откраднете още едно чудно движение. 

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Близнаци
22 май – 21 юни