7 здравословни съвета от различните диети за отслабване

Влез във форма!
7 здравословни съвета от различните диети за отслабване

Няма нищо по-прекрасно от поддържането на отлична форма и здравословни килограми.

В битка коя диета е по-добра от друга бих могла само да допълня, че най-ефективната диета е тази, която ви кара да се чувствате добре и най-вече не представлява страдание за психиката и физиката ви.

Предлагам ви 7 здравословни съвета от различните диети за отслабване, които ще са ви от полза за поддържане на добро здраве и форма.

1612638Thinkstock/Guliver

1. Не приемайте празни калории (нисковъглехидратната диета)

Нисковъглехидратната диета, както Аткинс и Дюкан могат да бъдат изключително трудни за спазване за дълъг период от време. Освен това до колко те са здравословни е под сериозна въпросителна, но в крайна сметка от всеки режим можете да извлечете най-полезното и да го внедрите в собствения си режим на хранене.

Най-ценното от тези три диети е да не приемате рафинирани въглехидрати – като хляб, бисквитки, понички, банички, кифли с мармалад и много други. Защото те могат да бъдат източник на много празни калории и никакви ползи за здравето и фигурата ви.

2. Хранете се с продукти, които можете да откриете в природата (Палео диетата)

Преработените храни не са нито здравословни, нито подходящи за поддържането на отлична фигура. Залагайте на пресни плодове и зеленчуци, месо, риба и всичко което можете да откриете в градината на баба си или в природата като цяло.

Изхвърлете продуктите в опаковка. Те ще ви разболеят и на второ място ще осуетят желанието ви за красива фигура.

Приготвяйте храната си като я задушавате, варите или печете. Спазвайте баланс между прясна и приготвена храна.

3. Съхрани сърцето си здраво (Средиземноморската диета)

Доказано е, че най-здравословната диета за запазване на здрава сърдечно-съдова система е Средиземноморската. Диетата е изградена на прием на риба, морски дарове, зехтин, ядки, маслини и пълнозърнести продукти в умерено количество. Именно тези храни пазят сърцето здраво и позволяват запазването на мозъка от стареене.

1612720Thinkstock/Guliver

4. Витамини и минерали (Диета със сокове)

Диетата са сокове се основава на принципа за приемане на пресни фрешове и смутита благодарение, на които се запазват витамините и минералите. Трудна е да се спазва за по-дълъг период от време, тъй като идеята на тази диета е за постигане на цялостна детоксикация на организма.

Важно е да направите баланс между фрешовете и смутитата, защото е важно да приемате плодовете и зеленчуците с техните фибри, за да се радвате на отлично здраве. Не я спазвайте за повече от 1-2 седмици, след което задължително трябва да направите захранване.

5. Растителни протеини (Безглутенова диета)

Няма нищо по-полезно от безглутеновите, но в същото време богати на протеини растителни продукти като амарант, киноа, леща, фасул, нахут и други. Те ще ви помогнат да се радвате на слаба фигура и в същото време ще си набавяте важните микроелементи и протеини за запазването на отлично здраве.
Не премахвайте глутена от храната си, освен ако страдате от цьолиакия, глутенова непоносимост, автоимунни заболявания като Тиреоидит на Хашимото или други.

6. Суровата храна е най-полезна (Суровоядство)

Суровоядите са на мнение, че няма по-полезна храна от суровата, защото тя те зарежда с енергия и здраве. Стремете се да премахнете сладките полуфабрикати и вместо тях ги заменете със сурови бонбони и сладкиши, които ще ви носят много по-голяма наслада.

7. Намаляване на млечните продукти (Безлактозна диета)

Безлактозната диета е на мнение, че млечните продукти не се приемат добре от организма, затова лактозата трябва да е изцяло премахната от ежедневието. В страни като Финландия, Япония, Дания и Швеция голям процент от местното население страда от така наречената лактозна непоносимост, която се се изразява в подуване на корема, газове, алергични реакции и дискомфорт.
В тези страни или не се консумират млечни продукти или произвеждат такива, с малко съдържание на лактоза или безлактоза.
Млечните продукти са слузообразуващи и след навършване на 7 годишна възраст не са подходящи за всекидневна консумация. Единствено изключение прави киселото мляко, което от мнозина се приема добре - особено ако е домашно. В противен случай е добре да приемате пробиотици. 

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Дева
24 август – 23 септември