Ползите от протеиновата диета

Ползите от протеиновата диета

Протеиновите диети често се използват да намалят мазнините в организма и същевременно да увеличат мускулите.

Как работи протеиновата диета?

Правене на мускулна маса. Протеините играят важна роля в растежа и заздравяването на голяма част от тялото - кожата, косата, ноктите и мускулите. Според здравния институт по диетология 35% от дневния прием на калории, трябва да  се набавя от протеини. Подходящата протеинова диета, правилните упражнения и нормалния прием на калории са най-важните критерии за правенето на мускули. В допълнение към това, яденето на високо протеинови храни в правилното време помага на организма ви да се възстанови от тежки тренировки.

Сваляне на килограми. Повечето от хората искат да свалят килограми и мазнини без да губят мускулна маса. Протеиновата диета е идеалната възможност за това.

Изгаряне на калории. Протеинът е веществото, което изгаря най-много калории докато се храносмила. Протеиновата диета ще увеличи нивото на калории, което употребява организма ви всеки ден по естествен начин.

Богати на протеин храни.

Бобови растения. Соята има най-големи количества на протеин. 1 купа от това бобово растение ви дава 12 грама протеин. Можете да си направите добра бобова салата, като смесите различни бобови растения с олио, червено вино или оцет.

Бадеми. Те са иделната възможност за алергичните към фъстъци или не харесват соята. Бадемовото мляко е богато на протеин, витамини, цинк, желязо и фибри. Флаваноидите в тази ядка намаляват холестерола в организма ви.

Скариди. Те са богати на животински протеини. Имат и високи нива на цинк, който подпомага функцията на мозъка ви.

Фъстъци. Те съдържат 25% повече протеини в 1 грам, от колкото другите ядки. Те съдържат още антиоксиданти, ресерватрол, ниацин, които намаляват процеса на стареене и подпомагат кръвообръщението.

Пилешко. Пилешките протеини съдържат и много аминокислини. Пиле с ориз е иделното ястие за вашата храносмилателна система. Не яжте кожата на пилето, тя съдържа 75% от мазнините, които се съдържат в пилето.

Ползите от протеините.

Протеините помагат на мускулите. Те подпомагат разтежа, заздравяването и огъвкавяването на мускулите.

Помага на метаболизма. Протеиновите храни забързват метаболизма. За активните хора, протеинът е много важен в техния хранителен режим.

Вижте още: 10-те храни, които ще ви върнат формата.

Вижте още: 5-те неща, които трябва да знаете за динята.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Близнаци
22 май – 21 юни