Аркадната игра Mario Bros. е създадена в началото на 80-те години на миналия век от Шигеру Миамото (и публикувана от Нинтендо през 1983 г.). По това време японският дизайнер едва ли е чувал за паркур и фрийрън, поради простата причина, че въпросните понятия възникват едва десетина години по-късно.
Геймплеят на историята за двамата братя водопроводчици обаче силно наподобява популярната днес тренировъчната дисциплина. Нейна основна цел е преодоляването на естествени или изкуствено създадени препятствия с помощта единствено на собственото тяло и наличния набор от парапети, клони, колчета, пейки, пънове и т.н.
Ето защо сме леко учудени, че чак сега някой се сеща да пресъздаде сюжета на играта с помощта на така популярните вече паркур техники. Запознайте се с Крисчън Ръсел в ролята на Марио и Рони Шалвис в ролята на Луиджи.
С нас пък можете да се запознаете още по-подробно на: https://www.facebook.com/FitWell.bg
Добави коментар