6 часа, 20 минути и 45 секунди. "Толкова продължи последната организационна среща на екипа ни", оплака ми се преди дни моя приятелка.
Не я разбирайте погрешно – доволна е от работата си и върши всичките си задължения с искрено желание и професионализъм. Просто всеки път изтръпва при мисълта, когато чуе, че трябва да се... насочи към конферентната зала :)
След тези сбирки дружката ми се чувства смазана, без никакъв тонус и... ужасно, ама ужасно гладна. Традиционно, след тях има желание да опразни съдържанието на целия хладилник.
Позната ли ви звучи нейната история? Е, в такъв случай, тези съвети са както за нея, така и за вас:
-
Закусвайте преди работа или... Малко преди срещата хапнете нещо бързо и полезно. Сити и доволни, вече много по-лесно ще успеете да се фокусирате върху обсъжданите въпроси и даже - да се включите подобаващо в дискусията с добри и вдъхновяващи идеи.
Освен това, няма да се изкушавате да посягате през 10 минути към кутията със сладки, несправедливо разположена по средата на масата. И всичко ще е наред.
-
Носете си вода: Представете си, че все едно сте на тренировка и влезте в залата с бутилка прозрачна течност под ръка. Важно е по време на цялата планьорка да останете добре хидратирани. По две причини. Първо, често тялото ни има лошото качество да бърка жаждата с глад. Което може да се превърне в причина за последващо претъпкване с храна. И, второ, консумацията на вода ще ви предпази от главоболието, което може да почувствате в края на мъчителната сбирка.
-
Разкършете се: Е, не е добра идея да се кълчите на стола, докато шефът обяснява важните за компанията цели :) Направете го преди това – разходете се пред офиса или изпълнете тези движения. Така ще поддържате метаболизма си в активен режим и няма да му позволявате да заспива по време на срещата.
Важно е да разберете едно – работата не ви прави дебели, а начинът, по който я възприемате. Така че не се страхувайте от планьорката! Тя ще навреди на фигурата ви само ако й позволите да го направи :)
Добави коментар