Когато пътуваме с ограничен бюджет, обикновено си спестяваме удобството сами да изберем мястото си в самолета. Въпреки това, все пак има шанс да бъдем разпределени на седалка до прозореца или
пътеката вместо приклещени в средната, и то без да доплащаме на авиолинията.
Разбира се, повечето авиокомпании не позволяват на пътниците в икономична класа да избират местата си, освен ако не са заплатили за това предварително. Но ако все пак искаме да получим максимално добро място, е добре да се чекираме възможно най-рано за полета.
По време на регистрацията авиокомпаниите разпределят седалките на пътниците, които не са платили, за да ги изберат сами. Обикновено чекирането е отворено 24 часа или повече преди полета, а когато го направим максимално рано, увеличаваме шансовете си да бъдем разпределени на седалка до прозореца или пътеката.
От друга страна, когато се чекираме в последния момент, има по-голяма вероятност да останем "приклещени" на средната седалка. Това е така, защото тези места се запълват накрая, когато полетът е пълен.
Добре е да имаме предвид също така, че дори да се регистрираме възможно най-рано, има и други фактори, които могат да повлияят на разпределението на местата в самолета. Един от тях е например времето от годината, в което пътуваме. Ако е през натоварени периоди, особено по време на празници, крайните седалки се разпределят бързо и накрая остават средните. Същото важи и ако пътуваме през уикенда, вместо през делничните дни, когато полетите не са толкова пълни.
При всички положения обаче чекирането за полет в последния момент не е препоръчително. И то не само защото може да се озовем на средната седалка, а защото съществува и реалната вероятност да ни бъде отказано да се качим на полета, за който имаме билет и да бъдем преместени на по-късен такъв.
Тези случаи са рядкост, но причината за това е правото на авиокомпаниите да продават повече билети за полет, отколкото са местата в самолета, за да компенсират за неявили се пътници. И когато авиокомпанията трябва да реши кой от пътниците да бъде преместен за следващия полет, обикновено избират последния регистрирал си, пише HuffPost, пише lifestyle.bg.
Разбира се, повечето авиокомпании не позволяват на пътниците в икономична класа да избират местата си, освен ако не са заплатили за това предварително. Но ако все пак искаме да получим максимално добро място, е добре да се чекираме възможно най-рано за полета.
По време на регистрацията авиокомпаниите разпределят седалките на пътниците, които не са платили, за да ги изберат сами. Обикновено чекирането е отворено 24 часа или повече преди полета, а когато го направим максимално рано, увеличаваме шансовете си да бъдем разпределени на седалка до прозореца или пътеката.
От друга страна, когато се чекираме в последния момент, има по-голяма вероятност да останем "приклещени" на средната седалка. Това е така, защото тези места се запълват накрая, когато полетът е пълен.
Добре е да имаме предвид също така, че дори да се регистрираме възможно най-рано, има и други фактори, които могат да повлияят на разпределението на местата в самолета. Един от тях е например времето от годината, в което пътуваме. Ако е през натоварени периоди, особено по време на празници, крайните седалки се разпределят бързо и накрая остават средните. Същото важи и ако пътуваме през уикенда, вместо през делничните дни, когато полетите не са толкова пълни.
При всички положения обаче чекирането за полет в последния момент не е препоръчително. И то не само защото може да се озовем на средната седалка, а защото съществува и реалната вероятност да ни бъде отказано да се качим на полета, за който имаме билет и да бъдем преместени на по-късен такъв.
Тези случаи са рядкост, но причината за това е правото на авиокомпаниите да продават повече билети за полет, отколкото са местата в самолета, за да компенсират за неявили се пътници. И когато авиокомпанията трябва да реши кой от пътниците да бъде преместен за следващия полет, обикновено избират последния регистрирал си, пише HuffPost, пише lifestyle.bg.
Добави коментар