Палеотренировчица

Дръжте се естествено, движете се естествено
Палеотренировчица

Напоследък всичко, що е палео, е модерно. Храненето – безспорно! Тренировките и те. Преди време ви бяхме разказали в малко повече детайли за MovNat концепцията, но ако случайно сте забравили или пък не сте имали щастието да се запознаете с този текст, можете да се компенсирате тук.

След това свободно можем да преминем към същината на днешния материал, а именно – да ви даде една примерна палеотренировка, която да ви запознае с чувството да се движиш "естествено" и същевременно с това да "влизаш във форма". Според сайта MovNat настоящата сесия е за среднонапреднали, тоест, ще добре да имате някакъв опит в упражненията със съпротивление, преди да пристъпите към нея. Самата тя се състои от пет рунда от следните упражнения:

Преход от клек в коленичене – 10 повторения

Преход от отпад в коленичене – 10 повторения

Балансиращ напад и отпад – 4 повторения

Обратно пълзене – 20 метра напред и 20 метра назад

Лакътно набиране – 3 повторения

Носене на гърди на 20 кг тежест - 20 метра напред и 20 метра заднешком

Суингово хвърляне на 20 кг тежест – 10 повторения

В началото може и да ви изглежда несериозно, но има опасност към края на втория рунд да започнете да преосмисляте насмешката си. Ако е така, оплачете ни се във фейсбук.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Дева
24 август – 23 септември