Антистрес програма за у дома

Отпуснете се!
Антистрес програма за у дома

Стресът може да се превърне в хронично състояние и да получите атаки на паника, ако не съумявате да се вместите в многобройните си ангажименти в рамките на деня.

Добре е в такива моменти да вземете спешни мерки благодарение на които ще овладеете състоянието си и в същото време ще имате възможност да внесете повече спокойствие в съзнанието си.

Предлагаме ви антистрес програма в няколко стъпки, които можете спокойно да предприемете след като се приберете от работа. За тази цел приключете и с домашните задължения свързани със семейството и отделете 1 час единствено и само за себе си.

1597720Thinkstock/Guliver

Първа стъпка: Аромотерапия за сетивата

Смесете 5 капки лавандула и 5 капки от етерично масло от лимон в специалната за целта аромо-лампа, в която предварително сте сложили и малко количество вода. Най-добре е тази лампа да поставите в банята 20 минути преди да вземете ароматна вана.

Втора стъпка: Ароматна вана

Напълнете ваната с топла вода и добавете 15 капки етерично масло от лимон и 15 капки етерично масло от розмарин.Към така получената смес добавете и от любимия си душ гел благодарение на който ще се наслаждавате на пяна. Вземете тази вана минимум за 20 минути.

Трета стъпка: Медитация

След като подсушите тялото си е да се напъхате под завивките на леглото си и да медитирате. Освободете съзнанието си от делничното. Концентрирайте се върху освобождаването, а не около мисли, които са свързани с проблема. Визуализирайте нещата, които ви създават чувство на равновесие. Преди да изпаднете в състояние на медитация е важно да дишате равномерно и дълбоко, защото само така ще можете по-бързо да преминете към състояние на медитация.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Рак
22 юни – 22 юли