2 бързи упражнения за стегнато дупе

Влез във форма с усмивка и настроение!
2 бързи упражнения за стегнато дупе

Не позволявайте натоварения ви график да ви попречи да полагате грижи за външния си вид и стегнатата си форма. Постарайте се да изпълнявате тези две упражнения по всяко време на деня, защото ще се погрижат дупето ви да е истински стегнато.

Упражненията ще ви отнемат максимум 10 минути, но ефекта от тях ще е повече от поразителен. Направете три серии по 15 повторения за всяко упражнение поне 3 пъти в седмицата. Оставайте един ден за почивка между тях.

1619760Hilmar Hilmar

Застанете на 4 крака с леко раздалечени ръце и крака. Повдигайте едновременно десен крак и лява ръка, като се стремите гърба ви да е изправен. След което сменете с ляв крак и дясна ръка. Направете 15 повторения.
Важно при изпълнението на това упражнение е да се стремите задните ви части да са стегнати.

1619761Hilmar Hilmar

Изправете се с гири в ръце. Направете стъпка в страни и клек. Върнете се в изходна позиция. Направете стъпка в другата посока клек и се върнете отново в изходна позиция. Редувайте краката. 
Важно при изпълнението на това упражнение е да държите гърба изправен и пръстите на краката ви да сочат напред.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Лъв
23 юли – 23 август