Диета за балансиране на кръвното налягане

Храната като лечение
Диета за балансиране на кръвното налягане

Храната може да се превърне във вашият най-добър лечител, ако съумеете по правилен начин да подходите към нея. С храната можете да постигнете баланс, който няма как да излекувате дори и с "най-съвършената" химия на съвременната медицина.

С лекарствата ще продължите живота си по досегашният разрушителен начин, но няма да промените цялостното си здравословно състояние.

"Храната като лечение" е книга, в която можете да откриете редица полезни съвети от нейния автор - изтъкнатия специалист по холистична медицина д-р Шиам Сингха.

Диетата за балансиране на кръвното налягане има за цел да се справи с хипертонията или високото кръвно налягане. Имайте предвид, че ако сте сред страдащите от високо кръвно налягане трябва да се храните често, бавно и по малко.

Забравете за бялото брашно, бялата сол, захарта и мазната животинска храна. Включете в ежедневието си физическата активност. Намалете твърдият алкохол до 25 грама дневно. Спрете цигарите и намалете стресa.

Отслабнете!

Не забравяйте, че обилното хранене и преяждането повишават чувствително кръвното налягане.

Заложете на разнообразната, но добре балансирана диета, като избягвате гладуването. Дайте превес на въглехидратите с нисък гликемичен индекс, като например овесените ядки  и намалете приема на белтъчините, особено месото. Последното ви хранене за деня трябва да е минимум 4 часа преди лягане.

Закуска

Домат, ½ грейпфрут, сушени сини сливи или друг сезонен плод.
1 яйце (рохко сварено или на око)
Ментов чай или кафе от глухарче.

Обяд

1512856inm.com

2 зеленчука – подходящи са повечето пресни зеленчуци независимо дали са сварени или сготвени.

По избор: грах, боб, спанак, карфиол, аспержи, целина, маруля, ряпа, брюкселско зеле, картофи, цвекло, алабаш или броколи. Добавете към тях салата!

Вечеря

Крем супа или бистър зеленчуков бульон.

По избор: бяла риба, агнешки котлети, домашни пилешки гърди или агнешко, но само от крехките части от месото; 1 картоф, 1 листен зеленчук, 1 порция див ориз.

Чай

Китайски, цейлонски или мате.

Избягвайте употребата на всякакъв вид мазни меса, наденички, колбаси, храна готвена 2 пъти, всякакви храни от брашно, пушеното месо и алуминиевите съдове.

Задачи, с които ще подобрите в пъти състоянието си!

1. Обливайте гръбнака с горещи и студени душове. Приключвайте винаги със студен душ.

2. Правете дихателни упражнения вечер и сутрин след ставане.

3. Научете се да готвите с билки и подправки.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Стрелец
23 ноември – 21 декември