3 съвета, които ще ви направят по-силни

3 съвета, които ще ви направят по-силни

В живота си всички са водени от правила, които трябва да спазват. Всеки ден на работа, сметките се плащат на определена дата. В тренировките също си има правила. Но има и няколко трика, които ще ви помогнат да подобрите тренировките си във фитнеса. Тези съвети дава Брад Шонфелд, водещ фитнес инструктор в САЩ. "По време на следващата ви тренировка не следвайте установените правила а пробвайте тези малки трикове и ще видите как ще ви е по-лесно да направите следващата серия", споделя Шонфелд.

Сменете позицията си. "Ако краката ви започват да омекват по време на последната серия клекове, заемете по-широка поза" съветва Брад Шонфелд. Ако си мислите, че това намалява продуктивността ви, не е така. "По-широката поза на тялото ви натоварва повече вашите седалищни мускули и бедрата", казва Шонфелд. По този начин ще можете да направите повече упражнения.

Регулирайте лактите си. "Ако сте пределно изморени и не можете да направите още 1 серия на лежанката, пробвайте да увеличите обхвата на лактите си", препоръчва Шонфелд "вместо да държите лактите си на 45градуса, както обикновено, увеличете хвата на 60 градуса и ще усетите, че можете да направите някоя друга серия".

Станете по-слаби. Прекомерната мускулна маса ви затруднява да правите повече упражнения във фитнеса. Според изследване на университета в Сан Франциско, спортистите, които са с по-малка маса се справят по-добре на лежанка, от колкото тези с по-голяма.

Прочетете още: Правилата за фитнес и сваляне на килограми.

Прочетете още: Няколко причини да тренирате през лятото.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Близнаци
22 май – 21 юни