Упражнение за Гръб с Кърпа в Домашни условия

Упражнение за Гръб с Кърпа в Домашни условия

Упражнение за гръб в домашни условия и собствено тегло?Какво ще кажеш за упражнение с кърпа.Някой го наричат дори набиране на под. Нищо не ти говори !?

Няма проблем. Хвърли един поглед и всичко ще ти се изясни.

1802491

1.Лягаме на пода по корем.Ръцете и краката ни са изпънати.Хващаме кърпата в двете си длани.Ръцете са на ширината на раменете и на около 5 сантиметра от земята.


2.Подвигаме леко гърдите си като придърпваме  кърпата именно към тях.Опитваме се максимално да използваме и да средоточим напрежението в широките си гръбни мускули.


3.Отново в снижаваме гърдите си и връщаме ръцете си в изходна позиция.През цялото време идеята е мускулите ни да са стегнати, трябва да се средоточим върху контрола над упражнението, а не скоростта на изпълнението му.

Упражнението е със собствено тегло, но след като го овладееш можеш да използваш лост, дъмбели или да поставиш тежест в кърпата(но задължително тя трябва да бъде разпределена равномерно.)

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Везни
24 септември – 23 октомври