Кросоувър /Упражнения за гърди/

Кросоувър /Упражнения за гърди/

Кросоувърът е упражнение за оформяне. За да го изпълнявате ви е необходим портален скрипец. С това упражнение се оформя вече натрупаната маса в гърдите. Упражнението е изолиращо и натоварва външната и долната част на гърдите.  Ако в края на движението кръстосвате ръцете или задържате за 1-2 секунди, ще акцентирате и на вътрешната част на гърдите . При кросоувърът минимално участие вземат раменете и трицепса.

 

Техника на изпълнение

  1. Застанете в подходяща позиция в средата на уреда и стъпете с единия крак леко напред, като изправите гърба.
  2. Хванете ръкохватките на еднакво ниво и от двете страни.
  3. Фиксирайте ръцете, като свиете леко лактите.
  4. Гледайки напред, придърпайте ръкохватките пред гърдите си, като в крайната фаза ги допирате или кръстосвате.
  5. След това бавно и контролирано върнете в изходно положение.

 

Приложение

Упражнението е подходящо за релеф или като оформящо упражнение. Правете го в края на тренировката, като последно упражнение. Можете да правите упражнението и за загрявка преди тренировката, с по-малки тежести. Наблягайте повече на правилното изпълнение и добра техника вместо на големи тежести. 

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Телец
21 април – 21 май