3 упражнения, които гарантират стегнато дупе

3 упражнения, които гарантират стегнато дупе

Повечето фитнес треньори ще ви кажат, че тайната на тонизираното и добре оформено дупе не е никаква тайна – състои се в няколко клякания на ден. Ако трябва да бъдем честни обаче, тази тренировка може много бързо да ви стане скучна.

Според някои професионалисти клековете не са най-ефективните движения, когато става дума за тонизиране на седалището.

Има и други упражнения, които също могат да оформят дупето. Ето и някои от тях.

1. Планк с разтягане на крака

Започва се докато сте в поза планк – на "четири крака" на пода, като пръстите на краката докосват пода, както и лактите на ръцете. Раменете са разположени над китките, а коремните мускули са стегнати.

Движете крака нагоре и надолу, докато стягате мускулите на седалището. Внимавайте да не вдигате крака много нависоко. Повторете това упражнение осем пъти с всеки крак.

2. Стъпване встрани

Докато сте в поза планк, вдигнете левия крак нагоре и след това го преместете настрани, докосвайки пода. След това се върнете в начална позиция. Повторете упражнението осем пъти с всеки крак.

3. Странично повдигане на крака

От същата начална позиция вдигнете левия крак и го придвижете настрани, като опишете 90-градусов ъгъл. Повдигнете, докато стане почти успореден на пода, след което го върнете в началната позиция. Повторете упражнението по осем пъти за всеки крак.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Скорпион
24 октомври – 22 ноември