Имайки за мисия да възхваляваме физическата активност, често страдаме от недостиг на вълшебни думи, които ще накарат хората тутакси да се лишат от комфорта на бездействието и да хукнат да спортуват. В качеството си на уебсайт обаче, думите са основното средство, на което разчитаме. Ето защо гледаме да се стараем в избора и подреждането им така, щото да внушаваме максимално количество физкултурен ентусиазъм.
Затова и изпадаме във възторг всеки път, когато някой, някъде, успее да предаде нашето послание почти безсловесно и въпреки това – убедително. Едни от фаворитите ни в това отношение са Nike, чиито маркетинг година след година безотказно генерира идеи, които ни карат да треперим от завист и възхита едновременно. Поредното доказателство за това е една от последните им кампании, включваща монтаж на пейки с логото на марката и надпис "RUN” (от англ. "тичай") на облегалката. Ако всичко това ви се струва леко противоречиво, значи е време да споменем, че пейките са лишени от седалки, защото... ами, защото как ще тичаш, докато си седиш на задника?
Annie ChiuОтсега да споменем, че напролет ще набираме доброволци за почасова работа на нощна смяна. Задълженията ще се осъществяват на територията на Борисова градина и Южен парк и ще се състоят в работа с гаечен ключ и спрей. Благодарим за вниманието!
Добави коментар