Зад всяка успяла жена стои секси дупето й и мотивацията й за постигането му!

Зад всяка успяла жена стои секси дупето й и мотивацията й за постигането му!

   Знаем, че искаш перфектно тяло, но все не ти остава време да потичаш в парка или да прекараш един час във фитнеса. Ето защо сме ти подготвили много лесен и бърз едномесечен график, с който ще преобразиш дупето си, ще стегнеш краката и ще забележиш как дрехите ти стоят по различен начин. Ето и какво представлява 30-дневното предизвикателство за стегнато дупе: 

1912250

1 - клякания.

Сериозно натоварват бедрата и седалищните мускули. Стреми се при клякане да образуваш прав ъгъл между бедрата и прасците, както и да държиш гърба в права линия, без да образуваш дъга. През първите дни прави упражнението пред огледалото, за да коригираш стойката.

2 - повдигания на таза.

Легни на пода с крака, свити в коленете. Пусни ръцете покрай тялото за допълнителна опора и започни бавно да повдигаш таза. Вдигни го колкото можеш по-нагоре, но изпълнявай упражнението бавно и стегнато. Пускането надолу също трябва да е бавно, за да не се нараниш.

3 - напади.

Застани в изправен стоеж и започни да правиш напади напред последователно с левия и с десния крак. Стреми се да образуваш прав ъгъл с коленете си.

     Идеята е всеки ден да увеличаваш бройката на повтаряния на упражненията. Ако започнете с 5 клякания, 5 повдигания на таза и 5 напада днес, то утре се очаква да направите по 10 повторения от всяко едно. Но не забравяй най-важното – Бъди редовна, бъди постоянна, за да постигнеш резултати! След 30 дена ще забележиш промяната и ще бъдеш доволна от себе си!

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Рак
22 юни – 22 юли