Тренировъчен план и диета на Кандис Суанепул

Моделът на "Виктория Сикрет" с ангелско лице!
Тренировъчен план и диета на Кандис Суанепул

Кандис Суанепул или позната под прякора Фламингото, заради дългите си и красиви крака. Манекенката от южноафрикански произход е топ модел на популярния бранд за бельо "Виктория Сикрет" от 2007 година.

Красавицата не веднъж е разпалвала въображението на хиляди мъже по света и определено буди завист сред жените с перфектните си форми.

Кандис дължи отличната си фигура на грижите и напътствията от страна на личния си треньор Justin Gelband. Тренировките на красавицата включват упражнения за гръб, ръце, корем, талия, бедра и дупе, както и изключително важния за Кандис баланс, благодарение на който да изглежда секси и неотразима на модния подиум.

1591993Guliver/Getty Images

Диетичен план

Диетата на Кандис е здравословна и самата тя споделя, че не ѝ е трудно да я спазва, въпреки че може да яде каквото си поиска и определено след любимите ѝ храни са пица и паста. За нейна най-голяма радост тези две изкушения по никакъв начин не се отразяват зле на фигурата ѝ, тъй като още от дете е била винаги много слаба.

Освен това красавицата си пада по зеленчуците, протеините и не крие, че пие много вода. Ето какво споделя още за режима си на хранене:

"Харесва ми да се храня здравословно, но също така не мога да се откажа от кроасаните, пицата, пастата, яйцата, пържолите и омлета."

Също така признава, че ѝ е твърде трудно да поддържа един балансиран диетичен план, докато е на път, но това не означава, че се лишава от храна. Напротив, тя яде буквално каквото си иска, независимо дали това е пица, хляб, сирене или нещо друго.

Преди време дори плъзнаха редица слухове, които разкриха, че Кандис страдала от анорексия. Непосредствено след това самата тя направи изявление, че се е опитала да гладува, но това не ѝ е помогнало особено много, нито и се е отразило добре да здравето и физическата форма.

1591994Victoria's Secret

Тренировъчен план

Всекидневните спортни занимания на Кандис включват кикбокс, скачане на въже и йога, благодарение на която поддържа гъвкавостта на тялото си. Освен това йогата и помага да запази ума си спокоен и да не стане жертва на забързаното ежедневие и стрес.

Кандис възприема йогата и като начин за пълноценна релаксация и отмора, когато се чувства твърде уморена от бокса. Тя самата споделя, че на бокса отделя повече от 3 пъти седмично. Видеото е само доказателство за предпочитанията на супермоделът и насоките, които ѝ дава треньора Justin Gelband.

Различните видове упражнения развиват мускулатурата на цялото ѝ тяло, като за допълнително натоварване на краката използва е тежести поставени около глезените ѝ от 2 килограма.

Ето от тук можете да взаимствате тренировката на супермодела Кандис.

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Дева
24 август – 23 септември