3 грешки по време на закуска, които пречат да отслабнем

Някои представи за полезна закуска за измамни
3 грешки по време на закуска, които пречат да отслабнем

Непрестанно ни напомнят, че закуската е най-важното хранене за деня. Най-вероятно повечето от нас са наясно, че пропускането на сутрешното хранене може да доведе до натрупване на излишни килограми.

Допускането на някои малки грешки със закуската обаче може да има същия нежелан резултат. Ето какво е важно да имате предвид, ако целта ви е да отслабнете

1. Хапвате плодово кисело мляко

Киселото мляко безспорно носи ползи за здравето, но плодовите кисели млека, които се продават в магазините, са толкова вкусни, защото към тях има добавена захар. Точно това саботира и отслабването.

За да избегнете поглъщането на големи количества калории, е препоръчително вкъщи да си приготвите кисело мляко с мюсли и пресни плодове.

2. Пиете големи количества плодов сок на закуска

Друга популярна закуска, която много хора мислят, че е здравословна, са различните видове плодови сокове. Пакетираните плодови сокове съдържат захар, лимонена киселина и други химикали, за да се удължи срокът на годност на продукта. 

Много по-добра алтернатива на тези плодови сокове са целите плодове.

3. Енергийни десерти за бърза закуска

Енергийните десерти станаха доста популярни, тъй като в тях могат да се открият мюсли, ленени семена и други здравословни хранителни съставки за тези, които се стремят да отслабнат. В тях обаче има и голямо количество захар.

Не забравяйте да прочетете внимателно етикета, преди да инвестирате в такива десерти. 

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Стрелец
23 ноември – 21 декември