По-малко калории през пролетта и лятото

4 начина да бъдем по-свежи
По-малко калории през пролетта и лятото

Колкото по-топло става времето навън, толкова по-често се замисляме за фигурата си и цялостния тонус на телата ни. Стараем се да се храним по-здравословно и започваме да броим дневните си калории. Предлагаме ви 4 начина, с които да се чувствате много по-добре в кожата си и да посрещнете топлите месеци с удоволствие и свежо настроение!

1. Горете калории, докато спите

Може и да ви изненадваме, че започваме именно със съня, но замислете се – 1/3 от деня прекарваме в леглото! А какво по-хубаво от това да спим и да горим калории? За да се случи това обаче, има няколко малки правила, които е добре да спазвате. За наистина здравословен сън, трябва да спите в тъмна стая – без нощни лампи, без външни светлини или такива от мобилни устройва. Когато в помещението прониква светлина, мелатонинът, който произвеждате по време на сън, спира да се синтезира от тялото. Той пък от своя страна е изключително важен за изгарянето на калории. В тази връзка е добре в стаята да няма и дразнители като телевизор, компютър, телефон. И още една хитрина – ако отглеждате мента в стаята си, тялото ви ще изгаря повече калории в спящо състояние. И не забравяйте колкото по-качествен е нощният ви сън, толкова повече калории изгаряте!

 

2060392

2. Движете се


За съжаление горенето на калории не става само със сън, трябват и системни движения. Можете да започнете с нещо лесно – да използвате стълбите вместо асансьора, да се разхождате по-често, например до и от работа към вкъщи. Сега е чудесно време да започнете нов спорт – денят е по-дълъг, топъл, а и слънчевото време ще ви мотивира да отидете и да се раздвижите. Йога, пилатес, зумба, фитнес, канго джъмпс – изборът е ваш. Можете да вземете и някоя приятелка, за да бъдат тренировките още по-забавни. Освен това по този начин ще се чувствате по-ангажирани и няма да пропускате часовете си за спорт!

2060389

3. Свежа храна


За да не се налага да се мъчите прекалено много във фитнеса, е добре да следите с какво се храните. Ако ще горите калории, трябва да забравите за тестените изделия и сладкото. Е, него можете да си го набавяте от плодовете или да похапвате по-често мед, за да не ви липсва толкова много. Има храни, които не съдържат почти никакви калории, доставяйки на организма витамини, минерали и чувство за ситост, което да ви помогне да се придържате към  хранителния си режим. Време е репичките, зелето, целината, патладжана, броколите, краставиците и спанакът да станат неразделна част от менюто ви. От плодовете можете да наблегнете на: ябълки, кайсии, пъпеш, грейпфрут, диня, портокал, малини, къпини, червени боровинки, папая.

2060391

4. Безалкохолни напитки

Ако ще горите калории, правете си различни плодови смутита, фрешове и пийте повече вода. Но все пак сме сигурни, че ще искате и да се поглезите. За да не се цепите от компанията през топлите пролетни и летни нощи, заложете на Ариана Радлер 0.0% - безалкохолна бира с плодов сок – лимон или малина. Тази напитка е изключително освежаваща и съдържа много по-малко  калории и захари. Тя чудесно ще се впише във вашия режим. Натуралните ѝ съставки създават приятен и наситен вкус, който ще ви ободри – на работа, преди или сред спорт или в почивния ден! Горете калории и се радвайте на лятото!

2060390

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Близнаци
22 май – 21 юни