Храни, засилващи ефекта от тренировката

Храни, засилващи ефекта от тренировката

Вероятно знаете, че определени храни спомагат за по-добрите резултати при тренировка. Нашето тяло и мускулни групи имат различни потребности и поради тази причина всяко упражнение се различава по интензивност. Разбира се, храната също има основна роля за нашата визия и общо състояние. Ето храни и напитки, които ще засилят ефективността на вашия тренировъчен режим.

Кафе - то е доказана енергийна помощ и подобрител на ефективността. Освен това не дехидратира. Може да добавите и мляко, като така ще набавите въглехидрати и протеини.

Яйца - отлична храна за възстановяване. Имат високо съдържание на протеини и намаляват апетита.

Кисело мляко - подходящо е след тренировка, защото доставя протеина, необходим за изграждането на мускулите.

Ядки - проучванията показват, че хората консумиращи ядки, живеят по-дълго и поддържат здравословно теглото ни. Консумирайте ги преди тренировка.

Сладки картофи - отличен източник на витамин А, които е важен хранителен елемент. Те са подходящи за обяд. Съдържат диетични фибри и ниско съдържание на калории. 

Добави коментар

Моля, пишете на кирилица! Коментари, написани на латиница, ще бъдат изтривани.

Анкета

Къде ще сте през празничните дни?
Гласувай! Резултати Архив

Хороскоп

Рак
22 юни – 22 юли